Rockoff

Hej!

Danny var här i mondags (25.7.2011) ^^ När vi stod och väntade på att han skulle gå ut på cenen, så sprutade nån vatten på ,im och min ena kompis. Vi: Va? Andra gången så såg jag att det var Danny. Jag fick ögonkontakt med han och han började flina åt mig. Jag bara skrattade. ^^
Fuu Danny, du sprutade vatten på mig och min ena kompis. ;)
dfghj

dfgh

I tisdags så var Takida här! ^^  (26.7.2011) Dom var så bra. :) Jag har länge villat se dem för att jag har några låtar från dom å de låtarna e bra. :)
fgh

I onsdags så var Tove Styeke hä och Orup här. (27.7.2011) :) Tove var jätte bra tycker jag. Alla ska se henne nån gång innan ni dör. ;) Jag fick en kram av henne. ;P
ghj

Sen var det Orup. Jag skulle gå med en kompis men hon mådde inga bra så jag fick gå själlv, tyvärr. :( Men Orup var bra. Jag kännde igen nästan alla hanns låtar. Jag brukar inte lyssna på han så att. ;)
dfghjmm

fghjqwe


Kommentarer
Postat av: Amber_sweet

Heh, oki xD (:

Hm, jo Takida är ganska bra ^^

Åh, oki vad kul (:

Ja, det var tråkigt :( Va, gjorde du? xD Nå, Jag blir hellre jagad av av vargar är iallafall bra ^^

Åh, vad bra bilder du fick på han! ^^ (på de andra med för den delen xD (: )

2011-07-31 @ 18:13:58
URL: http://ambersweet.blogg.se/
Postat av: Lovisa

hihi ^^

Håller med. :( Ja, det gjorde jag. xD Håller med. ^^

Tack ^^

2011-08-03 @ 14:07:26
URL: http://loviii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: